Gördüm bence kilonuz iyi bunu size doktorun söylemesi de acayip çok bariz bir fark yok doğum kilonuzun iki katına çıkmışsınız zaten. Mamaya hiç girmeyin anne sütünden uzaklaştırıyor. Bizde 2600le hastaneden çıktıktik sizin kilo aralığınızdaydi oğlum genelde. Herkes zayıf dedi kimseyi umursamadım 6. Ayda sütüm azaldı çocuğun doymadigini farkedince mecbur mamaya başladım mama içmeye başlayınca emmeyide bıraktı