Valla kızlar bende kızıma hep hipp combiyotik kullanıyorum normalde çok gazlı bir bebekti zaten çok erken doğduğu için bağırsakları tam gelişmediğinden sanırım ilk aylar çok zorlandık bu mama bize baya iyi geldi kilosuda gayet iyi gidiyor ama geçen bir anne gayet açıklayıcı şekilde bu mamaların içinde palm yağı ve soya lestini olduğunu bebeklerede zararlı olduğunu söyledi sma da ikisi de var hippde sadece palm yağı var bu ikisini içermeyen tek mama Golden goatmış sizinde bilginiz olsun