SelimeliS bence degil.cunkü 16 ve 19ları görmüştük.12 değerini görünce ben sonucu doktora bile gostermemistim.artik düşüyor diye.o düşmeye baslamistir.ama uzayan sarılık çok yavaş düşüyor bunu unutmayın.hele ki vücudundan gitmesi zaman alır.2 ayı gectiginde kızımın yüzünden kulaklarından sarı sarı derisini attı.2 saat yeter ne bileyim.bebek ne zaman isterse ver yinede.ben 50 günlükken falan uyandırmayı bırakmıştım gece.doktor uyandır demişti de.acikinca uyanır diye.rahat olun gerçekten hiç bişey olmuyor.zaten 35 günlük olana kadar tüm değerlere bakılmıştır.bi sorun olsa derlerdi.anne sütündeki bir madde bilurubinin dışarı atılmasını engelliyor.o yüzden anne sütü sarılığı deniliyor.