Biz de aynı şekildeyiz. 1 ay kontrolümüzde öğrendik zaten ben fark ediyordum geçmediğini. 5 günlükken 13tü bilirubin, 31 günlükken 8 e düşmüş. Doktorumuz neden uzadığına dair testler yaptı başka bir problem yokmuş çok şükür anne sütü sarılığı dedi.. bu bir hastalık değil senin sütünle ilgili bir problem de değil korkmana gerek yok aynı şekilde emzirmeye devam et dedi. 2-3 aya geçiyormuş. Yani asıl ilaç zaman ve bebeğimizin büyüdükçe bunu atlatıyor.