Eylulooo7 yoğun tv maruz kalmış çocuklar otizm belirtisi gösterir. Sıfır ekran uygulayın bir doktora görünün, oyun grupları var oraya gidebilir enerji atmalı aktıvite yapmalı çocuk. Tv işe çocuk büyütülmez gerçekten kahroluyorum böyle görünce bunu yazan kaçıncı kişisiniz lütfen sizin çocuğunuz biraz daha bilinçli olalım şu aptal kutusundan çocuklarımızı uzak tutalım .