Çok Tv izler demişsiniz de, tvyi açıp çocuğu da başına dikerseniz tabiki de izleyecek ..
benim çocuğum 1 yaşında o da sallıyor kafasını.. Bunlar otizm tanısı mı koyduruyor ? Kendi kendinize evham yapmayın, olmayan şeyleri de çağırmayın bence.. Allah’ın izniyle sağlıklı diyin, gelişimine katkı sağlayın, içinizi ferah tutun.