Bu ekonomik şartlarda 2. Bebek 1.cinin konforundan eksiltiyor malesef hani birine prima almak var ikisine mecbur sleepy aliyorsun 😮💨neden ülkemiz bu durumda ya hepimiz iyi şartlarda yaşıyor olsaydık sanıyorum 2.ve 3.cocuklar da mutlulukla karsilanirdi