turkan2_ fatma___ Allah’ım aynı durumdayiz bende 4aylk kızım var gormdm hiç lekenmem oldu kahverengi ama regl olmdm hale test üç kere yptm ya belki negatif siz kan verdnz mi
fatma___ turkan2_ yok vermedim siz kan verirseniz buradan haber verin ☺️ evet benimde kahverengi lekelnme oldu sonunda adet oluyorum dedim ama üç gün geçti tık yok
Hazal-askin Hazallll ah adaşım nasıl oldu o öyle neyle korunuyordunuz bende hamileyim kızım 18 aylik ben 11 haftalık hamileyim ama biz bı kez geri çekilme yaptık ( korunma yöntemi değil) o zaman olmuş
turkan2_ fatma___ 6un geciyo benmde kan pazartesi mi salı mi versem diye dusnm cuma vericektim ama çıkmaz en iyisi 9.10gun geçsn diyolar
turkan2_ fatma___ tabiki haber ederim olssak dert olmasak dert vala sknti stres yaptı bende iyce siz szeryan mi oldnz
fatma___ turkan2_ evet sezeryan oldum şuan aktif emziriyorum sormayın her ay acaba mı diyecem böyle yaa ☹️
mmmhs turkan2_ süt koruması diye bişey yok doktorlar kendini parcaladi anlatmaktan böyle bişey yok kendiniz korunun
turkan2_ fatma___ kaçıncı gebelignz ben ilk.kkzimda 5aya girmeye yakn gordm regl yoğun geçti beli aralıklarla duznsz olurdu bı sene sonunda tam düzenli oldu ama iknci yani tuafima gidiyo koca karı laflarına kaldm süt korur dediler korunmdm
fatma___ turkan2_ benim ilk gebeliğim yani bekliyorum bu belirtiler devam ederse kan verecm. Süt koruması diye bir şey yok maalesef bu şekilde olabilirmiş…
Karyaemir tekbasimabakiyorum bir anne olarak bunu nasıl yazabildiniz. Katil olun diyorsunuz evlat katili
turkan2_ fatma___ ya bu olursa iki mi olucak emzryom demştnz ya hayırlısı hakinizda benm eşim 3istyo maalesef bende olmasın da demiyom bı demlik buyutrm kafasindaym aklı yetince da zor ilk kizimda aklı yeti için çok heder oldu
fatma___ turkan2_ evet bu olursa iki olacak bebeğim daha 4 aylık bence çok erken biz çok zorlandık hala bile kendime gelmiş değilm ikincisi bu kadar erken olursa biz baş edemeyiz diye korkumuz. Eşimde olursa aldır dedi ama asla öyle bir şey yapamam 😑
turkan2_ fatma___ öyle.dusunme beraber büyürler o doğana kadar 1buck yaşında olmuş olurlar gelen rizkiyla gelir ben hep çevremde duyuyorum kaynanam diyo bak hamile bak onalrda bakiyo diyo beraber büyürler diyo hep
fatma___ turkan2_ kız ben demiyorum kocam öyle diyor tabii ki öyle bir şey asla yapmam olursa Allahtan ama inşallah yoktur daha hazır değilm sadece
turkan2_ fatma___ kısmet nasip bende kendimce olsa çıkar diyorum ama lekenme kafami bozdu herkes yerleşme kanaması dems blmyom salı kan verim diyorum Ekren mi olur blmyom 15gun geçince vermiş biri öyle pozitif gorms
Yetersavass Hazallll benim oğlumda 15 aylık hamile kalmak istiyorum beraber büyüsünler diye hala regl olamadığım için korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum bence doğur bir kaç sene zorluk çekersin çocuğunun arkadaşı olur bileklikte oyun oynarlar
Sevvl Hazallll çokta güzel bakarsın benımkıler ikiz 8 aylık ben ne yapayım bakılıyor kuzum hele bi kucağına al