hazaliko bibs emzik kullandım ben. Öncesinde bin tane denedim. Bibs silikon emziğin yuvarlak kalın bir ucu var. Ağzında takılı kaldı. Diğerlerini anında atıyordu. Yalnız bakıyorum. Kimseye şu emziği ağzında tuttur diyebileceğim bir ortam olmuyordu. Ben de bir gece sıfır uyumayı göze alıp gece boyu ağzında tutmasını sağladım. Ondan sonra hep tuttu. Çok sevmez ama ağladığında dışarıda işe yarıyor. Yoksa uyku harici yanımızda bile bulunmaz.