iki_prens_annesi_ fztanne_ doğar doğmaz verdim ama tam anlamıyla 1 aylıkken tuttu Philips avent almıştım onu tuttu şimdide onsuz uyumuyor
Paramedik16 fztanne_ 28 haftalık doğdu ikizlerim emme refleksleri gelişsin diye küvezdeyken vermeye başladılar 11 aylıklar hala emiyorlar
fztanne_ iki_prens_annesi_ benim bebeğim bugün 16 günlük. Sürekli aranıyordu diye dün aldım philips aventten. Tutuyor kısa süreli yani yarım saat falan. Bi zararı oluyor mu merak ettim
iki_prens_annesi_ fztanne_ yok canım ne zararı olucak benim oğlum şuan 10 buçuk aylık sadece uyurken veya kriz anlarında veriyorum sakinlesmesi için gün içinde vermiyorum biraktirmasi kolay olsun diye 1 buçuk yaşına kadar emsin uykudan uykuya sonra kesmeyi düşünüyorum
fztanne_ BENOYLEUYGUNGORDUMM bi sorun yok değil mi. Yok damak yapısı falan bozulur dişler bilmem ne olur diyorlar
Mmeelliikkeee fztanne_ doğduğunda odaya geldiği gibi hem minikti onlar dedi hmş dr meme verin çenesi kasları emme refleksi güçlensin diye
Nikita fztanne_ emmeyi öğrensin diye 10 gün vermedim. Sonra hiç emmedi. Beni emzik yaptı. 3 ay uğraştım. 3 ay 10 günlükken alıştırabildim ve rahat ettim. Sadece uyuturken kullanıyorum
fztanne_ Nikita benimki de beni emzik gibi kullanmaya başladı ve daha 16 günlük 🤦🏻♀️ dündendir vermeye başladım çok fazla tutmuyor
hazaliko Nikita ilk doğduğunda vermiştim bende 20 güne kadar tuttu sonra bıraktı şuan dört buçuk aylık hala çabalıyorum tutsun diye tutmuyor beni emzik olarak kullanıyor bi tavsiyeniz var mı 😖
cansu3545 Karnı tok olduğuna eminseniz mi veriyısunuz emziği anneler, bn arandığında hep açtır diye memeyi veriyorum