Dilaraaa57 Çay kaşığıyla verin olmadı mınnak biberonlara su koyun eline verin tutabılıyorsa tabı oynasın ben cunku elinde bireyleri tutmaya basladıgında suyu sevsın diye oynamasına izin verirdim 5 yada 10 dk oynatın hergun mutlaka agzına goturup emecektır oyun haline gelince suyu severler ben boyle ıcırdım
Dogdufunda hergun 3 cay kasıgı verdım
Evet doktorlar anne sutu karılar diyor ama bebeklerin bagırsakları kurumasın diye de veriliyormuş hatta ben dogdugundan beri zeytinyağı da veriyorum