Kızım 3 buçuk yaşında oda telefonu sadece iletişim ve fotoğraf makinesi olarak kullanıyoruz sanıyor 🥲 ne oyun bilir ne video video bile 2 buçuk yaşa doğru TV den açtım bir kaç kere, sınırlı bir şekilde TV izler oda çok değil ve temiz içerik. Kendi fotoğraflarını açarsam sağ sol yapıp bakmayı biliyor ve seviyor bir süre sonra sıkılıp verir geri. Bazen bende diyorum seneye kreşte herkes oyun video bilecek kızım geride mi kalır diye ama ona daha güzel şeyler kattığımı düşünüyorum bilemiyorum ilerisinde ne olur