Biri 4,5 diğeri 3 yaşına girecek 2 çocuğum var ikisine de telefon vermedim bilmiyorlar nasıl kullanıldığını sadece tv izlerler limitli ve benim açtığım içerikleri kardeşim diyor ki 4,5 yaşındaki çocuğa telefon ver oyun öğrensin geri kalır teknolojiden diyor çevremde herkes veriyor böyle pimpirikli olmakla yanlış mı yapıyorum abartıyor muyum sizce? Kızım 2,5 yaşında tv izler biraz da olsa ama oğlum tv de sevmez hiç sürekli evde suyla dışarıda scooter bisiklet bu gibi şeylerle oyalanır