Dilararden O1Anne xiaomi almıştım, patates bence kızarmış patates gibi olmuyor, köfte de aynı şekilde ben sadece oğluma balık vs yapmak için kullanıyordum ama sonra gerek görmedim. Yani bence abartı bir ürün
fairytaleofthestars O1Anne xiaomi 6lt kullanıcısıyım. olmasa da olur muydu? Evet. Buzluğumda hazır köfte varsa pratik pişiriyor ama tavada da pişiyor😂fırından hızlı ısınıyor o duruma okey. Ama elzem değilmiş ya aldık işte duruyor tezgahta
Ececiiim O1Anne kesinlikle güzel pişiriyor. Özellikle Köfte çok çok iyi. Bizde tavada kızartma olayı olmadığı için yani çok yağlı yemek yemeyiz o yüzden benim elim ayağım. Hiç kullanmayanları bilemicem farklı besleniyor olabilirler
nazlimom_ O1Anne ben aldım keske almasaydım alalı 2 ay oldu 2-3 defa anca yapmışımdır yer kaplıuor şuan
Ececiiim O1Anne söylediğim gibi bizim beslenme alışkanlığımıza uyan bir alet olduğu için memnunuz. Ailem ve birçok arkadaşım da kullanıyor hepsi memnun. Kimse kaldırıp köşeye koymadı duymadım yani
Oburiks Ececiiim Sıze katılıp katılmadığınızı sormadım zaten post sahibine kendi fikrimi söyledim, sizde bana değilde post sahibine fikrinizi belirtebilirsiniz .
Ececiiim Oburiks post sahibine fikrimi belirttim zaten. Çok özür dilerim bundan sonra sizden izin alırım yazmak için 😂 ne bu sinir biraz sakin olmanızı öneriyorum
Annebalisi O1Anne Arzum 6lt kullanıyorum çok memnunum. Komşumda xiaomi var, o da benimkini daha çok beğeniyor😄
Ececiiim 112233445566 köfte patates tavuk. Mücver, kek bile yapıyorum. Kızartılacak her türlü şeyi onda yapıyorum mesela ilk aklıma gelenler bunlar.
uyuyanadamdannefret O1Anne valla hevesinizi kursaginizda birakmak gibi olmasin ama almayin. Bos bir ürün. Ben onvo aldim ablam Karaca ikimizde satıyoruz.
endoplazmikretikulumiste O1Anne airfreyin hazneleri plastik o açıdan sorun oluyor fırında farklı olay