deren01 laledevri35 afyonda bi aczanenin kendisinin yaptığı ilaç söylemişti.fiyatında çok uygun.kızım kolik be aşırı gazlı.hala devam ediyo gaz ama eskisi gibi değil çok müdahale etmiyorum .iki şişe bitirdik almayı düşünüyorum hala.3aylık olduk keşke baştan keşfetseymişşz.afyonda İstanbul eczanesi .internette numarası var.kargo yapmıyorlar .tanıdık bulup kargo ücretini falan atıp öyle aldık iki seferdir.dene şüphe etme bitkisel şeylerden yapıyormuş .ben özelden yazmayı bilmiyorum burda.Afyon İstanbul eczanesini arayın.tanıdık varsa parasını atıp kargoyla göndertin.bi şişe bi ay gidiyo .dene kardeşim .allh söyleyenden razı olsun bna .tamamen geçmiyo ama kendisi çıkartıyor .ben diğer damlalara verdiğim paraya acıdım bunu kullanınca .öyle diyeyim