devarabia laledevri35 lütfen yarın buraya girmeyi unutma olur mu bu postan yazarım sana.be yerde be gökde durmuyor anlamadım derdini sadce çok çok gazlı ilaçlar fayda etmiyor sakinleşmiyor uyumuyor .Allah razı olsun senden bi kaç kişi demişti ama artık ıspartada yapan yok.çok saol sana yarın buradan yazacağım ♥️
laledevri35 devarabia inşallah işe yarar benim etrafımdaki çoğu kişide işe yaradı bende de iki saat içinde işe yaradı tamam bakarım tabi
devarabia laledevri35 aldım kargo yokmuş ama buraya birisi geliyormuş onunla gönderdiler.şükür bu gün kendisi pırtlardı.maşallah diyorum .fayda etsin inşallh♥️Saol allh razı olsun senden
deryaboz Her damlayı denedim içtiği gibi iyi gelen nurse harveys colex şurup oldu sadece. Onu da kullandıktan kısa süre sonra gaz sancıları tamamen bitti. Olduğu gibi duruyor hatta şurup yakınsak verebilirim 6ay ömrü oluyor
devarabia laledevri35 bana özelden dönermisin .gaz ilacı için .tekrar almam lazım seninle iletişim kurmak istiyorum özelden yazarmışım yada burdan lütfen
jelibonnnn 345878 bitkisel olmayan gaz damlaları bebeği gaz çıkarması için da shs çok sıkar demişti doktorum. Biz aquline kullandık faydasını gördük.
morsevenanne9 345878 o işe yaramadı bizdede suan biogaia kullanıyoruz onu kullanmaya başlayınca rahatladı kızım
kukuliiii 345878 herşeyi denedim hepsini yok yok yok ya çok gazlı yada alerjik bebek olabilir bizde süt alerjisi çıktı
345878 kukuliiii evet vücudunda da benekler çıktı doktorumuz süt ürünlerini kes dedi hem benekler azaldı hemde gaz