chaos Oda termostatı öneririm. Böylelikle istediğimiz sıcaklıkta kalıyor ev ve kombi ona göre yanıyor. Tasarruflu oluyor. Bir de bebek odasına salona ve yatak odasına xiaomi nin termometrelerinden aldım. Hangi oda kaç derece biliyorum en azından. Bizim ev çatı dubleksi üst kat merdiven açık, yukarıdan soğuk gelmesine rağmen bence oda termostatı kullandığımız için gereksiz yanmıyor ve bu şekilde fatura çok gelmiyor.