chaos İyi akşamlar arkadaşlar, bu ay sadece kızımın hasta olduğu hafta 8 gün kombiyi açtık ve 1035₺ fatura gelmiş şok oldum, sizler kullanmaya başladıysanız kaç TL geldiğini yazabilir misiniz
Beril17 chaos ayy valla şimdi Bi korktum ben neredeyse 1 aydr sabah akşam yakıyorum bize daha çok gelir ozaman 🤣🤣 ayvayı yedik
Beril17 chaos valla bacm ac bile kaliriz bu gidişle de rabbm sonumuzu hayr etsin şu fiyatlara baktıkça yeme içme bile artk lüks olmuşken valla çıplak kalmıyoz ona şükür
Nova chaos Oda termostatı öneririm. Böylelikle istediğimiz sıcaklıkta kalıyor ev ve kombi ona göre yanıyor. Tasarruflu oluyor. Bir de bebek odasına salona ve yatak odasına xiaomi nin termometrelerinden aldım. Hangi oda kaç derece biliyorum en azından. Bizim ev çatı dubleksi üst kat merdiven açık, yukarıdan soğuk gelmesine rağmen bence oda termostatı kullandığımız için gereksiz yanmıyor ve bu şekilde fatura çok gelmiyor.
chaos terazikadini Bide daha yeni Aralık oldu yani marta kadar açık kalacak bu kombi ne faturalar ödeyeceğiz daha merakla bekliyorum
terazikadini chaos ben geçen sene 1800 ödemiştim 1 aylık faturaya bu sene bakalım ne gelecek allah yardımcımız olsun
senapulim chaos bizim geçen ay 15 gün 37 de 800 geldi bu ay full 50 de yanıyor hayırlısı artık bakacaz
snyck chaos 160 metrekare ev merkezi sistem oturma odası yatak odası mutfak 3te yanıyor diğer yerler 2bucukta yani en dusukte 1025 lira geldi ev ortalama 22 24 derece arasi oluyor