Kızlar merhaba öncelikle inşallah hepiniz atlatmışsınızdır 🤲🏻 benim şuan ne olduğum belli değil bir haftadır elimin üstünde sivilcemsi küme şeklinde şeyler çıktı üç doktora göründüm dahiliye-sağlık ocağı-asistan dermatolog ama hiç biride işinin ehli anlayacak kişiler değillerdi neyse burda çoğu kişi uyuz bu demiş 😢 okuduklarım şimdiden beni dehşete düşürdü 10 aylık kızım var ne yapacağım banada akıl fikir verin nolur