4prensannesi aallaah ayni postu acicaktimm 12 aylik oglum 10 gundur vucudu döktü doktor anlamadi dahaa dogrusu gozunun ucuyla bakti uyuzdur dedi ilac vericem gecmezse cildiyeye git dedi uyuzdur dedigi andan beri kasiniyorum vucudumda bisi yok 1 2 yerde minik sivilce tarzi bisi var eger uyuzsa bize gecmemesi imkansiz napmak lazim onuda bilmiyorum camasirlari. Yuksekte yika dediler sirke onerdiler bide