Alibinnur1707 merhaba, sürekli mama değiştirmek bebeklerimiz için faydalı değil aslında.
az da içse içtiği bir mama varsa onu bırakmayın, devam ettirin. sizin için kriteri az içmesi olmasın, doyuyor olması önemli, kabız yapmıyor olması önemli. Belli ki her mama bir değil, çocuk doyunca bırakıyordur, çocukları da bu konuda sıkboğaz etmemek lazım. Annesisiniz en iyisini onun için siz bilirsiniz 🌸 İyi geceler.