Kubra09 Alibinnur1707 doyurucu özelliği yok die birşey olamaz. Hipp doğal olduğu için sindirimi kolay oluyor bu yüzden anne sütü alan çocuklar gibi çabuk acıkıyor. Diğer mamalar gibi midesine oturmuyor yavrucağın
Ceyda97 Bende smilac kullanıyorum bi sorun olmadı 2. Kere aldım bugün.. hipp kullandım oda güzel ama doyurucu pek değil orasına katılıyorum
Alibinnur1707 Ceyda97 bizde dün eşimle e bebek gittik mama reyonunda yarım saat konuştuk ne alsak ne yapsak diye eşimde similac alalım dedi evde biraz bebelac vardı bende happy kids annelerine bi sorayım ona göre alalım dedim ama similactan memnun olan var yani hipp hiç kullanmadım burda yazılanları okudum doyurucu değil yazmıştı bi kaç anne ordan aklımda kaldı
Deletedmom0380 Alibinnur1707 hmm.. bana da doktorumuz mamayı sık sık değiştirmemelisin sindirim sistemine zararlı çünkü her mamanın kombinasyonu farklı diye. Bilemedim şimdi..
Deletedmom0380 Alibinnur1707 doğrudur canım, ben her anneye ister istemez öğrendiğim zararları bebeğime uygulamadığım gibi, onların da zarar görmemesi adına paylaşırım, elbette annesi sensin ve sen doğrusuna karar vereceksindir :) sağlıkla büyüt miniğini 🎈
Keremozaninannesi Alibinnur1707 sık mama değişiminde bebeğiniz hazmedemeyebilir biz bebelac gold kullanıyoruz aptamilde çok acıkıyordu memnunuz bebelac golddan
Symnur333 Alibinnur1707 ya maşallah asla gözüm yok ama bir sorum var anneler sizin bebeler nasıl 160 falan içiyor.. kızım 5 ay 22 günlük hala 90-100 içiyor.. hele puan bir huysuzluk var kesinlikle mama almıyor.? Ne yapıyorsunuz nasıl besliyorsunuz az bana da deyin çocuğum bir pençe kaldı zaten az içiyordu şimdi hiç içmiyor aptamil prosyneo kullanıyorum
Alibinnur1707 Symnur333 valla canım ben hiç emziremedim kızım emmedi sütüm inmedi o yüzden bu kadar çok içiyor olabilir artı 4 saat falan duruyor öyle veriyorum yoksa yemiyor ağzına bile sürmüyor canım artı benim kızçe mamadan sıkılıyor sıkılımca 80-90cc içiyor bizde aptamil kullanıyoruz ama aptamil 4-5 saat tok tutuyor
Symnur333 Alibinnur1707 anladım canım benim kızımda hiç anne sütü almadı bugün doktora götürdüm dişleri şişniş o yüzden iştahsızmış
GamzEliz06 Hipp combotic bence en iyi mama ayrıca doyurucu da sindirimi kolay evet bebekte gaz kabızlık yapmıyor Bebeğim 2. Ayından beri Hipp içti su an 5 ay 1 günlük fiyat olarak bütçeyi zorlayınca mama arayışına girdim cc yükseldikçe mama dayanmıyor sever mi sevmez mi başka mamayı diye günlerce düşünüp en son similac a karar verdim kızım severek içti çok şükür sindirim i de kolay gaz yapmadı bizde kabızlıkta fiyat olarakta uygun
Huma_Baydaroglu1 Alibinnur1707 evolvia kullaniyorum. Biz memnunuz ama bana sanki bbek beyenmiyo degilde sen sık mama degistiroyosun gibi geldi. Mesela biizmkide herzaman cok istekli icmiyor mamayi ama bunu mamayi sevmedi diye buisnmuyorum. Baska bir sebebi olabilir mi istahsizliginin.?
Alibinnur1707 Huma_Baydaroglu1 kontrollerimizde bi sorun çıkmadı doktorumuz söyledi mamadan sıkılır diye artı yiğenimde öyleydi çabuk sıkılırdı mamadan arkadaşım oğluda öyle kız içine pekmez koyuyordu genede içmiyordu aptamil+bebelac kullanıyotum sma 2 defa içti kustu bida içmedim sık mama değiştirmiyorum