3 aylık olacağız bizde aynı böyleyiz bunu yazarken bile kucağımda ne yemek yiyebiliyorum ne wc iyice zayıfladım yerine koyar koymaz uyanıyo sırtüstü de yatmıyor benim minik ilaa yüzüstü bu dönem anne kokusuna temasına ihtiyacı var iyi hoş da bu da can yani 😅😅