Olurmuolurmu o aylar sık ama az uyuyorlar, mesela 3 4 aylık olana kadar bazen kahvaltı yapamazdım, bazen 5 10 dk içinde yapardım, sonra büyüyünce uyku aralığı açılınca rahatladım ama şimdide ayrılık kaygısı var yanından çıkar çıkmaz ağlıyo 8 aylık 😂 puset veya hamak beşik tarzı bişey alsanız mutfağa koysanız o arada kahvaltı yaparsınız, benim öyle beşik vardı valla 6 ay orda büyüttüm mutfakda hep yanımdaydı az biraz rahatlamıştım