BelaCivciv ama böyle nasıl küflenmiş reçelde küf üstte tabaka halinde olur o tabakayı alıp tekrar kaynatınca olur sanki karıştırılmış gibi bence yeme her yerine geçmiş gibi şekerden dolayı tadı kolay kolay değişmiyor reçelin ya bu arada bu kavanoz mu kase mi ?