melekkizim AlyaDeniz oylemi diyosun canim. biz bugun acile gttik aylik kntrolumuze daha 2 hafta war. o zaman ben tutim kebdimi evham yapmamaya calisim. cook tesekkurler😘
Cinaruzunerr melekkizim iciniz rahat olsun cıkmmaz insallah ben kafama baya takmıstım cok üzülmüştüm falan korkmuştum açıkçası eee annelikde böyle bisey işte 🥰 siz kontrollerini ihmal etmeyin takip ettirin bas çevresini 😘
melekkizim Cinaruzunerr aynen ya hakkaten annlik esittir evham ve kafaya takma 😂 ewlat soz konusuysa akan sular duruyo insada. cokk tesekkurler😘
SukranUras melekkizim erken kapabiliyo canım bu normal. Kapansa bile aydan aya ölçülen baş çevresine bakıyolar. Baş büyümesi normalse sıkıntı yapacak bir durum olmuyo. Canını sıkma. Sağlıcakla büyüsün 🌸
Burcu_Erdogan melekkizim merhabalar, doktorumuz açık dedi ve kapanmış olsa bile d vitaminine devam etmek gerektiğini ve asıl önemli olanın kafa ölçüsünün olduğunu söyledi.
Annee1 Cinaruzunerr merhaba şu an aynı durumu yaşıyoruz çocuk doktoru gerek görmedi ama ben de götüreceğim nörolojiye doğum ve 6 ay başçevreniz nasıldı ?
Annee1 bsradmlpnr merhaba aynı durumdayız doğum ve 6 ay ölçümleriniz nasıldı acaba ? Çok endişeleniyorum ben de bu durumdan