canlar iyi geceler.acilden geldim smdi bebegim rahatsizdi. doktor muayene etti.sonra bingildagina bkti.erkn kapanicak dedi. endise etmelimiyim dedim hayir olabilir.simdiki bebeklerin bi kismi byle erkn kapaniyo dedi.gecenlerde bi arkadas post acmisti bingildagi kpnmis ameliyt olckmis bebegi. tam hatrliyamiyorm su an. ondan bahsettim doktora.o farkli bi durum bas cevresi olcusyle kafatasyla alakali. senn kizinin cevre olcusu iyi dedi. sadece d vtamini 2 gnde 1 kullan sonra gerekirse haftada 1 e dusurucez dedi.varmi bu durumu yasayanlar. cok kafama taktm nolur icimi rahatlatin