Caglarefe tuccee hamak alın canım odanın tavanına astım benimkide öyleydi çok iyi bişey pişman olmazsın
tuccee Caglarefe gece onda mı uyuyor? Hiç sallamadik alismadi. Annem bi gün çok ağlayınca salliyim bi ayağımda dedi daha çok agladi
Crnkzy tuccee benim oğlum doğduğundan beri huysuz ilk 3 ay gaz 4. Ay atağı falan filan meme reddi 4. Aydan beri formüla mamayı zorla içiriyorum uyutmadan içmiyo mamayı içiyo canlanıyor uyumuyo saatlarxe ayağımda sallıyorum direniyo tam uyudu yatırayım derken kalkıyo kaç gün ayağımda uyudum ama geçecek canını sıkma şuan şükür biraz daha iyi 6 ay 14 gün
Gamze1919 Crnkzy aynı benim kızı anlattın şuan 6 ay 26 günlük hâlâ uykusunda içirebiliyorum mamayı ve 4. Aydan beri bu şekilde hiç düzelme yok şimdi iki dişi patladı hiç uyumuyor mamayı içirmek resmen işkence haline geldi
Senametinn Diş çıkarıyordur. Maalesef patlatana kadar böyle oluyor. Patladıktan sonra rahatlıyor o da siz de 🙏🏻 Biraz daha sabredin.
Gamze1919 Senametinn patlama nasıl oluyor benim ikizimin alt iki dişi çıkıcak damak yerleri yarılmış gibi bu patlamış mı oluyor ne kadar sürede çıkar dişi
Senametinn Gamze1919 1 haftaya kadar uzar. Aynen öyle oluyor damak yerleri yarılmış gibi. Sonra bir iki ay üstler çıkana kadar rahat edersiniz. İsterseniz karanfil ve zeytinyağını azcık sürün gece yatmadan aşırı huzursuz olduğu zamanlarda calpolde vermiştim ben. Biz bile diş ağrısında neler çekiyoruz. Onların da işleri zor. Çabucak çıkar inşallah🌸
Gamze1919 Senametinn umarım hemen çıkar dişleri huysuzluk var ve hiç uyumuyor calpol veriyorum bende biraz rahatlatıyor birde havuç veriyorum eline kemiriyor o da rahatlatıyor kaşınıtor galiba Karanfil ve zeytiyağınıda deniycem
Mertsames 7 aylık oğlumla bugün bizde aynı sorunu yaşadık şu sıra arada bir uyuyamadığı oluyor. Baktım yarım saarren fazla uyutmaya uğraştıysam arabaya indiriyorum 2-3 dk mahalleyi turluyoruz ancak öyle uyuyor. Arabanız varsa sizde deneyin bence o kadar perişan olmaktansa arabaya indirmek benim daha kolayıma geliyor.
Alyakbr tuccee diş dönemi oldugundan olabilirmi doktor bize uyumama direnme uykudan cıglık atarak uyanma gibi şeyler olabilir demişti
Doga46 tuccee bizde 5 ay 17 günlüğüz 2,5 aydır canım çıktı. Emmiyor, uyumuyor, hep ağlama ıhhh ıhh. İlk 3 ayda kolikti öyle mahvoldum. Tek çare sabır malesef.
tuccee Doga46 bi an önce gecer inşallah. Uyku falan sorun değil insanın içi yanıyor elinden bise de gelmiyor
ecrinreyyan tuccee diş çıkaracaksa ondan da yapıyor olabilir. Bu gecede uyumazsa evde yeni aldığınız calpol varsa verin bakalım. Eğer uyursa bilinki ağrısı falan vardır. Yada bebeklerin atak dönemleri oluyor. Onura yaşıyor olabilir.