Deletedmom280 Aysemmm tesekkurlr bnde bılınc altı oldgunda inanırım Bı felsefeci olarak ama engel olamıyorum 😂🙈🙈
Merrcimek Deletedmom280 ay geçen ben de ölüyordum bana dedilerkş sen eşinden önce öleceksin hadi gel. Yok dedim gelemem o zaman oğlumuda alayım ben yokken kimse bakamaz ona hala etkisindeyim
Elisamother Deletedmom280 çook. Bi ara sürekli eşimi başkalarıyla görüyordum bütün gün sinirlerim tepemde geziyordum soğuyordum kendisinden. Ve ne zman garip rüyalar görsem hep ters bişey olur gerçekten.
Gulfem_1605 Cok rüya görürüm hatta hepsinide gercekten yasamis gibi hatirlarim. rüyalar nasil yorumlanirsa öyle çıkar o yüzden kimseye anlatmamak sadece dua etmek lazimdir. Hayrolsun diye 😊
Yigitahmedim Deletedmom280 bende kendimle ilgili olsa çok takmıyorum ama oğlumla ilgili gördüm bir iki kez çok etkilendim ve hep korkmuştum aman yavruma bişey olmasın diye bir kaç gün daha da dikkat etmiştim korkudan.. peygamber efendimiz (sav) kötü rüya da sol tarafınıza 3 kez tükürün buyurmuş. O korkuyla o bile aklıma gelmemişti. Dua ettim hep sonrasın da Rabbim hepimizin evladini kazadan beladan korusun insallah🤲 rüya ile amel olunmaz derler iyi düşünün iyi olsun
Deletedmom0035 Hayır diyelim hayır olsun canım 🙏 Bende kötü rüya görünce, kimseye anlatmam ,banada anlatılsın istemem etkileniyorum sonra çok mu korktum gidip suya anlatıyorum dua ediyorum Allah'ım sen hayırlara çıkar diye 👏
Ewrem Deletedmom280 bol bol oku canim ayetel kursi tasi yaninda cok etkili oluyor basliga gelince halen cocukken gordugum ruyayi unutamiyorumm oderece etkilenmisim