Aysenurrk006- bizde yaşadık 17 değeri sınırdaydı 8 saat ışık tedavisi gördü makinaya aldılar 8 saat sonunda değeri düşmüştü benim sutum hiç gelmedi mamasa yetersiz kalmış sanırım kaşıkla veriyodum.hemsire bana öyle.dedi sütün girse meme reddi olmasın diye bende mamayı biboranla verdim çocuk açmış okadar cuk cuk ictiki anlatamam iki üç kez kontrole gittik tamamen düştü baktık yükselme yok. Doktor artık gelmemize gerek yok dedo . Emiyosa. Bol bol emzirin idararla atıyor