Aysenurrk006- ben de hemşireyim hiç kimseye böyle bir cümle kurmadım kurmam da. Sarılık zeka geriliği yapıyor mama ver mi dedi size.. İnanılır gibi değil.. Bebeğiniz memeye geldiği zaman sakinleşiyorsa, günde en az 5 dolu çişli bez alıyorsanız, emerken veya emdikten sonra uyuyorsa , emerken aktif yutkunma sesi duyuyorsanız veya çenesine bakarak yutkunduğunu görebiliyorsanız bebeğiniz doyuyordur. Kafasına göre yorumlamış o arkadaşımız sanki. Saat başı emzirin. Bol bol dinlenin sağlıklı beslenin sütünüzün kalitesi artsın
Ayrıca tek göğüs verdiniz bebeğiniz emdi. Bir daha ki emzirmenizde yine aymı göğsünüzü verin iyice boşalsın içinde ki süt. Baktınız bebeğiniz boş çekiyor o zaman diğer memeye geçersiniz. Bu şekilde yağlı sütü bebeğiniz son damlasına kadar alır. Bir de acaba kan uyuşmazlığınız var mıydı?