Burcak52 doktora göründük 17. Ayda hareketleri iyiyse sıkıntı yapma en yakın zamanda yürür dedi.. ayağa kalkıyormu tutunarak yürüyormu dedi evet dedim bunların hepsi var çok şükür ayağada kalkıyor desteksiz bi kaç saniye duruyor.. Yürüyeceğini umut ediyorum bunların hiçbirini yapmasaydı evet daha tedirgin olabilirdim