Usernamaaaa suan hamilesiniz anliyorum zordur ama 3 yildir sosyallesmedi mi? Yani hep evde mi buyuttunuz tv tablet en buyuk etken tabi ki genetik ve cevresel faktorler de var ama en kotusu ekran. Cocuk dogunca malum 7/24 bebekle ilgilenmek zorundasiniz buyuk olan ekrana daha cok maruz kalicak ve donusu daha zor olucak sizin icin. Imkaniniz varsa krese yazdirin en azindan hem ekrandan uzak durmus olur hem de akranlariyla etkilesime girip etkinliklerle yasina uygun beceriler kazanir. Yine imkan varsa dil terapistine gitmenizi oneririm. Size cok sey dusuyor ama bebek dogacagi icin yazamiyorum tek tek yapmaniz cok zor bebekle. Allah yardimciniz olsun elbette konusucaktir iciniz rahat olsun ama sorun sadece konuşma degil ekran cok daha fazla seyi etkiliyor malesef mumkunse kisitlamaya calisin hicbirsey yapamiyorsaniz dahi ekrandan uzak tutucak ugraslar aktiviteler ayarlamanizi oneririm.