Marsila evet uyuz olmuşum. 3 ayın sonunda kızımdan bana geçti ve bnde alerji de yapmış . Uyuz iğnesi varmış 2 tane vurdu her iki kalcamdan 10 gün sonra gel tekrar vuralım dedi. Uyuz iğnesi diye bisey olmadığını bildiğim ade vuruldum bilmiyorum neden. Herseye medet umar olduk napalim. Bide fiyatı 300 tlydi. Aile hekimine de sordum Uyuz iğnesi diye bisey yok ki dedi. Bnde onuda vurdurmadim demiyim dedim. Allah sonumuzu hayr etsin inşallah tez kurtuluruz cümleten