Mdorukkk Canısı saçıma ben uyuz kaşıntı spreyi sürüyorum arada her zaman değil ama ya da sirkeli su klavella şampuanı var onu aldırmıştım bir ara saçlarım upuzundu hemen bitti ben de küt kestirdim eşime saçımı saçlarımda da bu illet var diye hatta düzleştirici kullandım ki saçımda var ise ölsün diye. Şu an karışımı uyguladım 2. Günümüz bugün bitti bir de bakın isterseniz Instagram’da uyuz kaşıntı spreyi satan biri var birebir kullananlar olmuş konuştuklarım oldu inandım aldım valla 10 tane ve 900 lira verdim tabi sonra korktum doktorun karışımını süreyim en iyisi dedim onu sürmediğim zamanlarda da bu uyuz kaşıntı spreyini kullanırım diyorum ya da sante care var eşim yarın onu soracak yeminlen beş kuruş paramız kalmadı üstüne çamaşır kurutma makinesi aldık ki kurumuyor çamaşırlar diye