Cnskplnozk Zmnl19 işte etraftakiler iice insanın aklını karıştırıyo yaptırmazsamda bişi olduğunda eminimki çok pişman olucam kararsızım bende
Zmnl19 Cnskplnozk yaptir hicbir zarari yok ztn igneyle deil agiz yoluyla veriorlar bnm gbi pisman olma
Cnskplnozk B-alprsln iki aylık mı bebeğiniz iki ay aşılarındanda çok korkuyorum baya huysuzlanıyomuş bebekler
B-alprsln Cnskplnozk yok 3 aylık 3. Ayda rotayı yaptırdım ben iki diz olcak. 2. Ay aşısı zaten huzursuz ediyo bebeği rotayla bir yaptırma canım
Rainbowpath Zemrkc çok üzüldüm geçmiş olsun. Bizim doktorumuz önermemişti ama ben sonradan yaptırmaya karar verdiysem de günü geçmiş yaptıramadım. Çok üzülüyorum yaptıramadım diye 😔
Cnskplnozk Rainbowpath bende meme reddini duyana kadar sonradan bişey olurda yaptırsaydım keske dememek için yaptırcaktım ama meme reddini duyunca yaptırmasam mı diye düşünüyorum
dolunay01 Zemrkc cok gecmıs olsun cokmsasırtıcı asısını olupta buna yakalanması ne dedıler pekı asıya ragmen olmasınaü