Merhaba canım. Eger esinle istediklerin konusunda anlasabilirsen anlasöalı bosanma en iyisi, orda siz belirliyorsunuz her seyi. Eger anlasmaya varılmazsa cekişmeli acarsın. Tazminat istiyorsan esinin kusurlu oldgnu ispatlaman lazım her bosanmada tazminata hükmedilmiyor. Nafaka olarak da senin ve esinin maddi durumu önmli. Diywlim esin calısmıyor ama sen calısıyorsın hakim hükmetmeyebilir. Esinin maddi geliri cok iyiyse nafaka da o kadar artar. Aldatma varsa kanıtlarını topla ve davayı ac bu arada aldattıgı kadına karsı dava acamazsın. Onun dısında düğün cd ya da foto varsa ziynet esyaları icin de dava acabşlirsin, bosanma davasımile beraber acarsın mahkeme sonradan ayırır, ziynette de sana takılan üzerinde olan seyler senindir sadece senin ailenin aldıkları senin olacak diye bir sey yok. Bu kadar, bu arada avukatım.