BabyyMomm Dava açıp eşiğinden dönmüş birisi olarak anlatıyorum;
Öncelikle avukatınızı uzmanlığı boşanma olan bir avukat olarak tutun.
Bebeğin / Çocuğun tüm masrafını hesaplıyor avukatınız ona göre nafaka talebinde bulunuyor. (aylık mama masrafı, doktoru, özel aşıları, kıyafet, kişisel bakımları vs vs).
Eğer aldatma veya yüz kızartıcı bir seyi varsa karsı tarafın ispatlayarak onun içinde tazminat davası açılıyor. Aldatmada aldattığı kadınada dava açabiliyorsunuz ispatla birlikte.
Anlaşmalı en iyisi çekişmeli çok zor yıpratıcı ve kötü oluyor.
Anlaşmalıda siz karşı tarafa isteklerinizi belirtiyorsunuz konuşarak oda kabul ederse imza atıp dilekçe veriyorsunuz
Çekişmelide karşı tarafın ve sizin tanıklarınız dinlenecek orada iğrenç şeyler konuşuluyormuş sonrasında mahkeme üst mahkemeye gidecek 3-4 yılı buluyormuş sonuçlanması tabi o süreçte dava düşmezse