Nur1212 sadeturkvatandasi teşekkür ederim dinledim ama bebeğim 2,5 yaşında ve geçen seneden beri değerleri 1200 1300 çıkıyor o yüzden merak ettim açıkcası
Nur1212 memo bizimde bugün 1130, Ağustosta 1384, geçen sene eylülde 1028 çıkmış Doktor çocuk hemotoloji ve onkolojiye yönlendirdi
memo Nur1212 benide hematoloji ve metabolizmaya yönlendirdiler . Tüm tetkikler yapıldı sebebi yok dediler
memo Nur1212 yaaa. Korkmayın bişeu çıkacağını sanmıyorum inşallah. Hematoloji bana bu değer çok yüksek değil 3 binler bizi korkutur anca demişti
Nur1212 memo umarım bakalım uzun süre yüksek olması korkuttu beni bebeğim prematüre birde o yüzden extra bi korktum teşekkür ederim
memo Nur1212 benim de bebeğim prematüre. Hala da yüksek çıkıyor. Götürdüğüm doktorlar ya uzman ya prof . İçim rahat bı yüzden. Sizdede aynı şey olacak inşallah
Leo2020 @Nur1212 @memo Bizim de 9.ayda 890 çıkmıştı 13.ayda 1005 çıktı. Doktor 3 ay takip edelim yükselirse Hematoloji dedi. Yüreğim ağzıma geldi. 3 ay nasıl dayanıcam bilmiyorum 😞 inşallah hiç birimizin bebeğinde bir sorun çıkmaz 🙏🏻
dikkatbebekvar Leo2020 bizim 13. Ayda 825 cıktı 3 ay sonra bi daha bakıcaz dedi. Acaba sizin sonuc ne oldu hematolijeye gittinizmi