hepilimam Bahar1425 bir de ben de kaka yaparken zorlanıyor sanıyordum. Doktor gittiğimizde sordum bezindeki kakası gösterdi bak kabız değil o gaz sancısıdır dedi. Ultrasonda da karnında baloncuk baloncuk gözüküyordu gazlar. Bu gaz olayı çok zor kıpıkırmızı oluyo çocuk üzülüyorum resmen..
Bahar1425 hepilimam bende de oluyor o Bi gün iyi Bi gün kötü. Buna Bi çare bulamıyorlar bebekler bu kadar ağrıyı çekiyor. İşkence resmen. Kaka yapamıyor sanıyorum bende ama Şuan 4 gündür çok az kaka yapıyor. 2 gündür hiç yapmadı.
Busraoxuz Bahar1425 bız ıkı aydır kullanıyoruz , ılk hafta etkılemedı sonradan rahatladı. O kkınma olayları bızde de oldu ben saatlı verdım hep o zaman sıkıntıısı kalmadı
Bahar1425 Busraoxuz bende saatli veriyorum ama bende demekki ters etki yaptı. Perişanız ne zaman bitecek bu işkence acaba
Aibben Bahar1425 Doktoruna sor cnm senin bebek küçün çok ilaç olmaz ona. Ben sadece Klizma yapıyordum çok zor kaka yaptığında.
Cigdem07 Bahar1425 😃😃 İyi yapmışsın ben 15 damla veriyorum şükür iyiyiz ilk ben 8 damla ile başladım sonra 15 veriyorum artık sabah öğle akşam veriyorum.
sevgice Bahar1425 ben bıraktıktan beri akşam aglamalarimiz kesildi daha rahat gaz çıkartır oldu açıkcası 1 ay kullandım keşke daha önce bıraksaymışım. Hep ilacı bırakınca daha kötü olacağını düşünmüştüm ama olmadi.
Adelya-NEVA28 Bahar1425 benmkide 2 ay assndan sonra normal şeyler ftıl kullanma zeytinyağı ver ıkı üç günde br benm kzmda hergun yapmıo canı ne zaman isterse benim kzmda 2 ay 14 günlük
Zynps zingo gaz damlası açıldıktan sonra ne kadar bozulmadan durur bilgisi olan varmı kızlar 2 ay önce almıştım 1 kere kullandım sonra eşim başka almış ona geçmiştim oda bitti almayı unuttum :(