Bn cok memnunum 20 gunlukten beri kullanmaya basladik suan kullanmiorum ama kullanirken cok memnundum 5 dk icinde butun gazini cikariodu ve rahatca uyuyodu kaka skintisida cekmedik hic kullanirken mama veriosan mamadan olabilir kabizligi bazi mamalar kabiz yapio aptamil bizde inanilmaz kabizlik yapti deistirdik suan rahatiz 7 aylik bbgm