Smootie meleksaymazz hayır 45-50dık agladı arada destek verdim bırsktım görecegi yerde oturuyosunuz konusuyosunuz arada. Sonra uykuya dsldı daldıktan sonra 20 sk daha yanında oturuyosunuz bu sürecte uyanırsa sizi görsün güvenip geri uyusun diye 20 dk sonunda cıkıyorsunuz aglar aglamaz odasına gitmiyorsunuz cünkü aglayıp geri 15 dk sonra uykuya geceniliyor
Smootie meleksaymazz egitimin ilk bir haftası uyuduktan sonrada 20 dk odasında kalıyorsunuz bunu güb gün azaltıyosunuz ilk üc gün yanında ikinci üc gün odanını ortasında ama sizi görebilecegi 3. 3 gün kapıda duruyorsunuz oralardan destek veriyorsunuz yada al bırak yapıyorsunuz artık uykuya alıstıgında bir bir haftanın sonunda rutinleri yapup iyi geceler diyip yatagına bırakıp cıkıyprsunuz o kendi kendine uyuyor aglayabilir asırı siddetli degilse girmiyorsunuz
meleksaymazz Smootie peki müsikleri ya da sureleri uyuduğu süre boyunca acık bırakıyormusunuz? Bebeğim saha 4.5 aylık sizce daha erkenmi?
Smootie meleksaymazz bence 5. Ayı doldurun genelde 5 aydan sonra diyorlar bu seferde atak haftasına giriliyor 23-26 hafta arası biz o yüzden 6. Ayında atak bitince basladık müzikleri egitimde uyuduktan sonra 20 dk sonra kapatın diyor egitimci ama ben beyaz ç gürültüyü kapatamadım cünkü burda dısarı sesi aşırı oluyor oda dısarının sesini birwz kesiyor o yüzde kısıl seste acık kalıyor
rabis004 Smootie Lütfen bana da yardımcı olun 4 gün sonra 5 aylık olacak. Oğlum sürekli uyanıyor sallayarak uyutuyorum sallamayi birakinca uyanıyor nasıl uyku eğitimine geçeceğimi bilmiyorum. Gündüz gece zor uyutuyorum başından ayrilamiuorum iş güç yapamaz hale geldim
Smootie rabis004 benimde oglum var ve hepimiz synı süreclerden gecti saatlerce ayagımda sallardım bırakınca uysnırdı gece iki saate bir uyanırdı diken üstündeydim hep stres sinir yorgunluk en cokta el kadar bebe uyumuyor ona üzülmek yormustu inanın geciyor banada hayal gibi gelmisti ama defil. Strese girmeyin yazdıklarımı okuyun ve uygulayın sabredin aglayınca almayın hemen. Yatırmadan 45 dk önce besleyin bazen aglarken kusabiliyorlar. Endiselenmeyin zaten yaninda olacaksınız bir hafta sabredin hergün saha cok alısacak ve aglamayı azaltacak odasında durun siddetli aglayınca destek verin ya sacını oksayın ya elini tutun aglamayı iyice siddetlendircek ama kucagınıza almayın emzirmeyin konusun desteklerden birini verin baktınız 10-15 dk susmadı kucagınıza al bırak yapın yine siddetlenecek bunu yapınca ama geri oturun ellemeyin on dk daha böyle böyle devam edin ilk gün 45. Dk pes etti cok agladı ama dayandım onun icin. 45 dk ile bir saat 10 dk arasındads iç çeke çeke ysttı ve uykuya daldı 20 dk bekledim ve cıktım ikinci gün aglama biraz azaldı ğcüncü gün 15 dk lara düstü hayal gibiydi böyle böyle biz bes günde alıstık sonra rutinleei yapıp yatırıp cıktım bazen on dk aglayıp uyuyor bazen direk uyuyordu. Simdi sükürler olsun döne döne kendi uyuyor uyandıgında aglamıyor mucize sanki. Sadece sabırlı olun
Taclikiz Smootie merabalar biz memede uyuyoduk onu sukur biraktirdim.bayagi agladi. Yatakta oturuyodum once sonra sandalyeye gectim alisinca. Yalniz odadan bir turlu cikamiyorum birde benim asil sorunum şu geceleri ne yaptiniz? Bebegim 7 ay 24 gunluk geve besliyorusunuz? Ne sıklıkta besleniyor ve gece emzirince yine memede uyutmus olmuyor muyuz? Emzik veriyor musunuz birde
Smootie Taclikiz biz emzigi zaten cok sevmemistir egitimle komple bıraktım. Odadan cıkabilirsiniz ilkaki aglayacak ama alısacak bes on dk aglayacak uyuyacak. Bizde 7 ay 22 günlügüz . Altı aydan beri tek gece beslemesi yapıyoruz. Gece o uyandıgında alıp emzirmek yasak tekrar uyutmaya calısacaksınız ilk uyuttugunuz gibi. O uyurken yatagından alıp emzireceksiniz geri yatagına koyacaksınız yani uykusunda beslenmis olacak tam uyanmıyor baygın gibi oluyor koyuncada direk uyuyor. Eger o kendi istedigi saatler uyanır uyandıkcs emzirirse inz bu memede yani destekli uyutma oluyor. Ben aksam 7 de besliyorum 8 de uyuyor gece rüya öğününü 12-1 arası yapıyorum uyuyor sabah 7 ye kadar.
Serap-asel Smootie nezman başlamamız gerekıyor ve bize ne yapmamız gerekıyor anlatabılırmısımıxz kısaca
Melisamommy Şu an bizde eğitimdeyiz son aşamalardayız gerçekten şaşırtıcı sonuçlar alıyorum ve iyiki başlamışım diyorum,evet anne olarak dirayetli kararlı olmak şart,psikolojik olarak yıpratıcı ama inanın sabahlara kadar sallayıp emzirmekten daha az yıpratıcı..
Smootie Melisamommy evet aynen öyle ama dayanmak zorunda olunan süre cok kısa üc bes gün kimisinde max 2 hafta sonrası cok güzel olacak. Aylarca sallama uykusuzluk huzursuzluk olmayacak dis cıkarma vs dısında huzurla uyuyan bir minnoş oluyor hayal gibiydi gercek oldu annelik cok kutsal gercekren