Merhaba ben eğitimi vereyim dedim sallanarak uyuyan bebişim önce beşikte salladım sonra onu bırsktık pış pış el yanakta ama onu bırakamadık ama en azından beşiğinde uyuyordu ama diş sıkıntısı geldi tekrar ayağa almak zorunda kaldım tekrar alıştrmak istiyorum bana yol gösterin lütfen