Smootie bende iki gündür kendi başıma uyku eğitimi vermeye çalışıyorum ama başarısız oldum tabiki de bebeğimin karnı tok aştı temiz uyku saati geldiğinde emziğini verip pış pış sesi Açıp pat pat yapıyorum ama istemiyor ağlayıp kalkıyor beş dakika kadar yatırmaya çalışıyorum aynı şekilde devam ediyorum ama susmuyor ağlıyor yatağının içinde dönüyor kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıyorum bu kez de etrafa bakıyor uykusu açılıyor yatağa tekrar koyduğum da yine başlıyor ağlamaya bi kaç kere böyle deniyorum işe yaramayınca eski uyutma yöntemime dönüyorum emzirip ayağıma alıp çok hafif salla dur yapıyorum o şekilde zar zor uyuyor işte. Bebeğim 9. Ayın içinde ek gıda yemediği için sürekli emziriyorum gece 4 5 kere uyanıyor emmeden uykuya dalmıyor. Sizde de böyle süreçler varmıydı acaba nasıl başardınız varsa