Bizim de 2. Ay aşımız mükemmeldi sadece ben yola çıkacağım için ilaç vermiştim yolda huzursuzlanmasın veya ateş olmasın diye. 4. Ay aşısı da ateş vs olmadı ama atağa denk geldi sanırım, aşı olduğundan beri bebeğim gitti yerine başka bebek geldi sanki. 5ay4g hala da tam olarak düzelmedi. Ek olarak belirtmek istedim bugün 2. rota aşımızı olduk cidden en temizi o hiçbir sıkıntı olmuyor oh mis 😄