Iyi aksamlar güzel anneler.
Ay aşısını olcaz cuma günü. 2. Ay in diğer dozları diye biliyorum. Verem aşısı yok tabi bu ay.. size sorum şu, 2. Ay aşısı rahat geçip 4te huzursuz olan ateşi çıkan var mı? Biz 2yi ateşsiz atlattık. 4te olur mu diye endişeleniyorum. Yorumlarınızı bekliyorum