Normalde foruma bişey yazmıyorum ama migrenim tuttuğunda felç geçirmiş gibi olduğum için katkıda bulunmak istedim. Özellikle hamilelikte çok tavan yaptı. Nöroloji doktorum bir tedavi uyguladı ve bana çok iyi geldi. Kafada ağrının yer ettiği yerlere iğneyle anestezi uyguladı. 3 hafta boyunca haftada birgün yaptırıyorsunuz. Kafanız ense dahil delik deşik heryere anestezi enjekte ediliyor. 10 dklık uygulama. 1 hafta dinlenme koyuyor eğer bu yeterli gelmezse tekrar 3 haftaya geçiliyor. Ama bana bir kez 3 haftalık yaptırmak yetti. Ağrılarımı büyük oranda skaşnleştirdi. Uzun süredir atak yaşamıyorm