Matildanil öncelikle cok gecmis olsun .kendinizi suçlamayın içinizi rahatlatmak adına yazmak istedim . 2 ay öncesi ev halkı olarak boğaz enfeksiyonu soğuk algınlığı atlattık. Hepimix ilac kullanarak atlattık. neyse astalik geçtikten 3 gün sonra bir den baş dönmesi atagiyla acillik oldum boğaz enfeksiyonu kulağıma inmiş . Doktor bu tür şeylerin çoğunlukla olabileceğini söyledi o yüzden üzülmeyin.( cocuklarda da yetişkinler de de yasanabiliyormus) ilaçla ilgili konuya gelince benimde çevremde bi arkadasim var sifaci ana gibi sürekli eleştiriyor aşıya ilaca karşı ama herkesin kendi tercihi .doğal yollarla atlatmak tabi en güzeli . Doğal yol ile iyileşecek durum varsa inanın etkisini hemen görüyorsunuz baktım etki etmiyor hemen ilac kullaniyorum. Sonuçta ilac da bir tedavi yöntemi. Bazen durumun aciliyetine göre hemen ilaca başlıyorum. Annelik tecrübeyle cocugunuzu tanimayla şekilleniyor. Bazı çocuklar bitkisel yöntemlerle atlatirken bazı cocuklarla da ilac etkili oluyor . Cocugunuzu tanıdıkça şekilleniyor cogu şey