Dayanamadım böyle bir post açmak istedim ki benim yaptığım aptallığı kimse yapmasın diye. Etrafımda ki çok bilmiş ayyy çocuğuma ilaç vermem daha çok küçük vs diyenleri dinlediğim için doğal yol diye tutturan kendini ibni sina sananları dinlediğim için Şuan ağır bir ilaç tedavisine başlayacağız. Evet her ağlamaya her ağrıya ilaç verilmez her öksürmeye vs ama etrafımda ki çoğu anne deneyimsizim diye bilgi almak istediğim çoğu anne ayyy antibiyotik mi vereceksin o ilaç çok ağır kesinlikle falan diye gözümü korkuttu şimdi daha ağır ilaçlara başlayacağız. Kendime çok sinirliyim.