Bursa’da en son çocukken deprem olmuştu aman Allah korusun . Bitlis’e tayindi geldik . Büyük depremde iki dk sallandık ve ben tektim çok korktum hamileydim o zaman . Ne yapacağını bilmiyor insan . Bursa’da teleferikde çok hissedilmiyor kayalık dağlık alan olduğu için bizimkiler hissetmemiş . Aşağışar tehlikeli Nilüfer gursü falan bataklık